

deadp έγραψε:14 χιλιάρικα με απόσυρση. Διαφημιστική καταχώριση σε 3 περιοδικά τουλάχιστο. Πρέπει να είναι για το 1.6 βενζίνης.
Χωρίς απόσυρση πόσο να είναι; 15; Βάλε και έξοδα, με 15.500 ευρώ έχεις μια χαρά αυτοκίνητο...
Υ.Γ. Και θα μας γδέρνουν στα service...
johnkyr έγραψε:έφτασε ..... D4, με 177Hp 2.0 ......
johnkyr έγραψε:εμείς... δεν είμαστε Ευρώπη ..... ή μόνο τόσο ...όσο το D2με τους 115Ηp
VolvoZeus έγραψε:στ) Ειμαι 1.92, πισω μου δεν καθομαι τοσο ανετα οσο σε αλλα αυτοκινητα, αλλα ενα μικρο ταξιδι το κανω.
johnkyr έγραψε:
νέο χρωματάκι, Orange flame μεταλλικό.
επίσης, βλέπω ότι το ΜΥ2011 Summum (από το προσπέκτους), δεν έχει πλέον θερμαινόμενα καθίσματα, ηλεκτρικά καθίσματα, αλλά έχει 17ρες ζάντες.
dadoudis έγραψε:
Η φωτό είναι από το εσωτερικό της πόρτας του V50 όταν το πήγα για τοποθέτηση αντηλιακών μεμβρανών.
Απλά για να καταλαβαινόμαστε τι σημαίνει πολλές φορές ποιότητα κατασκευήςΔεν έχω την αντίστοιχη φωτό του X1 για να δώσω το μέτρο σύγκρισης.Μιλάμε ότι όταν του άνοιξαν τα πλαστικά
για να του περάσουν αντηλιακές μεμβράνες πόνεσε η καρδιά μου με το πόσο ψεύτικο και προχειροδουλειά ήταν
Thanosgr έγραψε:......
Σε τεσσερα αυτοκινητα εχω βαλει, σε κανενα δεν εβγαλαν τιποτα!
Thanosgr έγραψε:dadoudis έγραψε:
Η φωτό είναι από το εσωτερικό της πόρτας του V50 όταν το πήγα για τοποθέτηση αντηλιακών μεμβρανών.
Απλά για να καταλαβαινόμαστε τι σημαίνει πολλές φορές ποιότητα κατασκευήςΔεν έχω την αντίστοιχη φωτό του X1 για να δώσω το μέτρο σύγκρισης.Μιλάμε ότι όταν του άνοιξαν τα πλαστικά
για να του περάσουν αντηλιακές μεμβράνες πόνεσε η καρδιά μου με το πόσο ψεύτικο και προχειροδουλειά ήταν
Πιο ηταν το ψευτικο και προχειροδουλεια George?
Και γιατι το ανοιξαν....???
Σε τεσσερα αυτοκινητα εχω βαλει, σε κανενα δεν εβγαλαν τιποτα!
geod2 έγραψε:Καλημέρα σε όλους, είμαι εδώ και 5 μήνες κάτοχος ενός S40 1.6 D2 (diesel) και πολύ ευχαριστημένος μέχρι τώρα. Μέλος του club εδώ και λίγες μέρες (οπότε και ανακάλυψα ότι το club έχει πολύ περισσότερα θέματα τα οποία δεν φαίνονται αν δεν είσαι εγγεγραμμένος). Νομίζω ότι είναι πολύ πλήρες (αναλόγως του μεγέθους της χώρας) και θα είμαι κοντά από δω και στο εξής. Ελπίζω οι πιο γρήγοροι της παρέας να ανέχονται εμας με τα πετρέλαια... (ελέω οικογένειας-πολλών χιλιομέτρων - κόστους χρήσης). Η ποιότητα Volvo άλλωστε νομίζω ότι δεν αλλάζει.
geod2 έγραψε:Κινητήρας άψογος σε αυτοκινητόδρομο και επιταχύνσεις εν κινήσει (όχι για σφήνες στον περιφερειακό...). Μέσα στην πόλη έχει ένα δισταγμό ιδίως στο ξεκίνημα με 1η σχέση (το ίδιο αναφέρεται και σε δοκιμές στο εξωτερικό και σε Ford που έχουν τον αντίστοιχο κινητήρα). Turbo lag βέβαια υπάρχει, αλλά όχι κάτι σημαντικό. Θόρυβος...αν μιλάμε για αυτό που ακούγεται από τους πλαϊνούς καθρέπτες μετά τα 120, ναι, διαφορετικά απόλυτη ησυχία. Παίζει ρόλο και η πολύ μακριά 6η σχέση... στις 3000 σαλ δίνει 155 χλμ/ώρα (2400 σαλ για 120). Το diesel δηλαδή το καταλαβαίνεις μόνο στο ρελαντί (και αυτό σε πολύ ηπιότερη εκδοχή από άλλες εταιρείες/κινητήρες). Οδική συμπεριφορά:χμμμ... σπορ δεν είναι (παίζει ρόλο και το μεγαλύτερο βάρος του κινητήρα στο εμπρός μέρος), αλλά οκ στις στροφές, δύσκολα μπαίνει το ESP. Στην ευθεία/αυτοκινητόδρομο δεν το συζητάμε, δεν καταλαβαίνεις τα χιλιόμετρα με τα οποία πηγαίνεις.
Κατανάλωση: Χαμηλότερη (κίνηση επαρχιακοί δρόμοι/αυτοκινητόδρομος 60/40, έως 120 χλμ/ώρα αλλά χωρίς απότομες επιταχύνσεις, αλλαγές ταχυτήτων σχεδόν σύμφωνα με την ένδειξη) 5,2lt/100km (σε περισσότερες της μιας διαδρομές των λίγων εκατοντάδων χιλιομέτρων έκαστη). Σε σχετική πίεση (Αθήνα-Θεσσαλονίκη με σταθερά 130-140) 6,3 lt/100km. Έχω 11000 km και μπορώ να πω ότι είναι ικανοποιητικά τα νούμερα.
Υ.Γ.: σχετικα με την οδική συμπεριφορά, ίσως (τι ίσως..) τα πράγματα να ήταν καλύτερα μα άλλα λάστιχα (φοράει Michelin Energy saver 205/55/16).
Προειδοποίηση: μικρό ωφέλιμο εύρος στροφών (από 1700-2500 maximum, όπως το λένε και τα χαρτιά...)
geod2 έγραψε:Κατανάλωση: Χαμηλότερη (κίνηση επαρχιακοί δρόμοι/αυτοκινητόδρομος 60/40, έως 120 χλμ/ώρα αλλά χωρίς απότομες επιταχύνσεις, αλλαγές ταχυτήτων σχεδόν σύμφωνα με την ένδειξη) 5,2lt/100km (σε περισσότερες της μιας διαδρομές των λίγων εκατοντάδων χιλιομέτρων έκαστη). Σε σχετική πίεση (Αθήνα-Θεσσαλονίκη με σταθερά 130-140) 6,3 lt/100km.
DIKASTIS-T5 έγραψε:dd_surfer έγραψε:Thanosgr έγραψε:......
Σε τεσσερα αυτοκινητα εχω βαλει, σε κανενα δεν εβγαλαν τιποτα!
Και στο δικό μου έβγαλαν τις ταπετσαρίες όταν το πήγα για μεμβράνες
Οταν ειχε φαει φλασια η κλειδαρια του συνοδηγου στο δικο μου και εκανα χειρουργειο στην πορτα μεσα στην πλατεια Κεφαλαριου 1 η ωρα τη νυχτα εκανα το ιδιο πραγμα.Εβγαλα την ταπετσαρια και ειδα ακριβως το ιδιο πραγμα που λεει ο dadoudis.Φοβερη δουλεια και προσοχη στη λεπτομερεια
Εκανε μπαμ οτι η ποιοτητα κατασκευης της πορτας ειναι υπερανω κριτικης.Για την Χ1 δεν εχω αποψη.....δεν με αφορουνε τα περιπτερα ετσι κι αλλιως....,αλλα δεν εχω λογο να μην πιστεψω τα λεγομενα του dadoudi περι κωλοκατασκευης....στην 320 Ε46 του αφεντικου μου και οι 4πορτες ειναι υπο καταρρευση.
Ισως να μη μπορει να βγει το τζαμι αν δεν βγαλεις την ταπετσαρια....σου ειπαν γιατι επρεπε να τη βγαλουν??
scorpios έγραψε:Σαφώς και δεν ανήκουν στην ίδια κατηγορία. Είχα καταλήξη αρχικά στην Χ1 λόγω χαμηλότερου κόστους κανοντας πίσψ στο θέμα χώρων. Τα συγκρίνω απο πλευράς ποιότητας κατασκευής.
DIKASTIS-T5 έγραψε:Καλα....τα golf gti τα κουρευω καθε μερα.Εγω αν επαιρνα κατι(να μου κοπει το χερι)στην κατηγορια Χ5,Χ1,XC60 θα κοιταζα μονο το CX-7 της Mazda....ισως η τιμιοτερη επιλογη για μενα.Το V50 ειναι ισως το πιο <<μαζεμενο>> απο τα στεισιον με σχετικα μικρο βαρος και μικρο ογκο για τα δεδομενα της κατηγοριας.Οποτε το μοτερακι Τ5 με Awd ειναι πολυ σπεσιαλ.Μπορει τα τελη και το ολο κοστος κτησης και κατοχης ενος Τ5 να ειναι αδικα και και αβασταχτα στην Ελλαδα,αλλα αυτο δε σημαινει για μενα προσωπικα οτι θα παω να πεταξω τα οποια λεφτα μου στο οποιοδηποτε ecoboost,tsi κτλ που μου υποσχονται πολλα αλογα με μικρο κοστος....Οποτε,προτιμω να στερουμαι καποια πραγματα(οπως και πραττω)και να εχω αμαξι με μπαλακια.....
DIKASTIS-T5 έγραψε:Τα MPS εμενα με γλεντανε συνεχεια.Μαλιστα ευχομαι να βγει το 2 σε εκδοση MPS....τοτε ισως βρω ενα καλο λογο να αποχωριστω το C30.Το απλο 2αρακι με τον 1,5 κανει παπαδες σε αναβασεις ΠαρνηθαςΠιστευω οτι μαμα ενα V50 T5 AWD εχει καλο στησιμο σε σχεση με τα ατμοσφαιρικα V50.Και μου αρεσει γιατι ειναι μαζεμενο και λιτο.Δυσκολευομαι ακομα τοσα χρονα να βρω ενα στεσιον τοσο καλα καμουφλαρισμενο.Το C30 για συνθηκες οικογενειας ειναι απαγορευτικο....αν το κρατησω και εχω παρεα τους πελαργους....θα βαλω κοτσαδορο με τρειλερ μπαγαζιερα...
DIKASTIS-T5 έγραψε:Καλα...μην το λες αυτο για τη Mazda.....στο 2αρακι τη μια και μοναδικη φορα που πηγα να κανω αλλαγη οπως την κανω στο C30 μου εμεινε η λαβη του λεβιε στα χερια!Αστα να πανε απο ποιοτητα.Σε RX8 φιλου μου του εμεινε στο χερι η λαβη του χειροφρενου.
Στο 3αρι προ f/l για να βαλεις cdplayer πληρωνες εξτρα
.Απλα μου αρεσει το 2αρακι για την οδικη συμπεριφορα του.Ελαφρυ και με πολυ καλο στησιμο....χωρις esp.Υπαρχουνε φημες για 2mps και μακαρι να βγει.Το V50 μου αρεσει γιατι ειναι απλο και το απλο τελικα ειναι το ωραιο.....ακροτητες τυπου S60 2 δε με ενθουσιαζουν καθολου.C30 Τ5 με τρειλερ.....τελειο!!!!
gpap έγραψε:Για το V50 1.6 Drive ξέρει κανείς τίποτε????
Πάμε για αλλαγή;
Επιστροφή σε “Προηγουμενα μοντελα Volvo”
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες