400 Series (1985-1996)

Volvo 140 Volvo 164 Volvo 240 Volvo 260 Volvo 340
Volvo 360 Volvo 440 Volvo 460 Volvo 480 Volvo 740
Volvo 760 Volvo 780 Volvo 850 Volvo 940 Volvo 960
Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2688
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

400 Series (1985-1996)

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 03 Φεβ 2010, 11:42

Η σειρα 400 αποτελει σταθμο στην ιστορια της εταιρειας, μιας και σηματοδοτει την στροφη της Volvo στην μπροστινη κινηση.
Το 1985 παρουσιαζεται το 480ES με την παραγωγη να ξεκιναει το 1986 στο εργοστασιο της Volvo στην Ολλανδια. Το αυτοκινητο εξοπλιζοταν νε εγκαρισα τοποθετημενους 4κυλινδρους κινητηρες απο 1.7 εως 2.0 λιτρα σε συνδιασμο με 5αρι χειροκινητο ή 4αρι αυτοματο κιβωτιο. Πιστη στην τεχνολογια τουρμπο διαθετει και μια παραλλαγη του 1.7 με τουρμπο και αποδοση 122 αλογα. Επιπλεον λανσαρουν μια σειρα απο καινοτομες/πρωτοπορειακες για την εποχη ηλεκτρονικες ευκολιες οπως η λειτουργια folllow me home, η ενεργοποιηση του πισω υαλοκαθαριστηρα με την εμπλοκη της οπισθεν σε περιπτωση που οι εμπρος λειτουργουν, η μεταβολη της εντασης των υαλοκαθαριστηρων αναλογα με την ταχυτητα του οχηματος κα.
Το 480 ηταν ενα κλειστο μικρο σπορ αυτοκινητο 2+2 εχοντας σχεδιαστηκες επιρροες απο το κλασσικο 1800ES των 70s και φυσικα αποτελει προπομπο του C30. Το εμπρος τμημα του αυτοκινητου, με τα αναδυομενα φωτα, δεν συνανταται σε αλλο μοντελο της εταιρειας.
Εικόνα
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2688
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: 400 Series (1985-1996)

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 03 Φεβ 2010, 12:02

Το 1988 κανει την εμφανιση του το 440, το οποιο κατασκευαζεται παραλληλα για δυο χρονια με το 340 - μοντελο το οποιο και αντικαθιστα - και αποτελει την hatchback προταση της Volvo στην κατηγορια. Το μοντελο μοιραζεται τα τεχνικα χαρακτηριστηκα του 480 και λαμβανει αρκετα θετικες κριτικες σε σχεση με την οδικη συμπεριφορα του.
Επιπλεον εμφανιζεται μια εκδοση 1600κυβικων ιδιας τεχνολογιας (ενας εκκεντροφορος επικεφαλης, μονο ψεκασμο - πολλαπλο μετα το 1994). Το f/l του 1994 προσθετει στην εμφανιση του αυτοκινητου αρκετα στοιχεια του μεγαλυτερου 850.
Το 1989 παρουσιαζεται η σενταν εκδοχη της σειρας με την ονομασια 460.

Εικόνα
Εικόνα

Η συνολικη παραγωγη της σειρας 400 στην 10ετη πορεια της ηταν 699,458 αυτοκινητα.
Παιρετερω τεχνικες πληροφοριες στο επισημο press release του 480 :D
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
T5 lover
T2
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 14:24
Τοποθεσία: Λαμια

Re: 400 Series (1985-1996)

Δημοσίευσηαπό T5 lover » 03 Φεβ 2010, 17:43

Αν και μεχρι το 2007 η μαρκα volvo ηταν αγνωστη ποσοτητα στη Λαμια απ'οπου καταγομαι (ας οψεται ο Sarakakis που ειχε τρομερο δικτυο :cry: ) το 460 το εχω γνωρισει και οδηγησει καθως το ειχε ενας πολυ καλος φιλος μου. Ηταν ενα 460 1.7 f/l ατμοσφαιρικο με περιπου 90 αλογα μοντελο '94. Αν και λιγο ακριβοτερο απο τον τοτε ανταγωνισμο (γυρω στις 500000 δρχ περισσοτερο απο μια xantia) μου ειχε κανει εντυπωσει η εμμονη της volvo με την ασφαλεια. Δυο αεροσακοι (οδηγου-συνοδηγου), ABS, τριτο στοπ πισω αλλα και ηχητικη προειδοποιηση για τη ζωνη ασφαλειας δεν τα συναντουσες ευκολα σε αμαξια αυτης της κατηγοριας και αυτης της εποχης δηλ αρχες 1990 (η xantia δεν ειχε τπτ απο τα παραπανω μονο ABS ενω μια C-CLASS του '94 μονο αεροσακο οδηγου και ABS ειχε). Παρολα αυτα ηταν παναλαφρο και αρκουντως γρηγορο παρα τα μολις 90 του αλογα. Εχω την εντυπωση παντως οτι ο κινητηρας (τουλαχιστον ο ατμοσφαιρικος 1.7) ηταν της renault η οποια ειχε και τη volvo εκεινη την εποχη.
VOLVO S60 2.0T MY08
Κωστας, Λαμια

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2688
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: 400 Series (1985-1996)

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 03 Φεβ 2010, 17:51

Η Volvo AB ειχε ερθει σε επαφη με την Renault μετα την κριση του 1990 και εξεταζε το ενδεχομενο πωλησης του τμηματος αυτοκινητων. Η προσεγγιση με τους Γαλλους προηρθε λογω και της συνεργασιας τους στο συγκεκριμενο αυτοκινητο. Πολλα απο τα μηχανικα τμηματα ηταν κοινα με το Renault 19. Οι κινητηρες ηταν οπως πολυ σωστα αναφερεις της Renault, 1.6 - 83hp, 1.7 - 102hp, 2.0 - 108hp και 1.7 turbo - 122hp. Ο τελευταιος ηταν και ο μονος στον οποιο η Volvo ειχε βαλει αρκετα το χερι της.
Η πωληση αυτη ομως δεν προχωρησε ποτε, και πανω σε αυτο στηριζαν και πολλοι Volvisti στα τελη της 10ετιας τις ελπιδες τους για μη πωληση της εταιρειας στην Ford.

:)
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
T5 lover
T2
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 14:24
Τοποθεσία: Λαμια

Re: 400 Series (1985-1996)

Δημοσίευσηαπό T5 lover » 03 Φεβ 2010, 18:08

Γενικα παντως αξιοπιστοι κινητηρες με τον κορυφαιο τουρμπο με τα 122 αλογα να δινει φτερα στο ελαφρυ αμαξωμα του 460. Τις επιδοσεις του θα τις ζηλευαν πολλα μεσσαια της εποχης. Ανεφερες πως πολλα μηχανικα μερη ηταν της renault στο 460. Ξερεις αν ηταν και το κιβωτιο; Θυμαμαι οτι η οπισθεν ειχε δαχτυλιδι με θεση πανω αριστερα οπως και του 19 (οπως και του 9 που ειχαμε στην οικογενεια).
VOLVO S60 2.0T MY08
Κωστας, Λαμια

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2688
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: 400 Series (1985-1996)

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 03 Φεβ 2010, 18:18

Ετσι ακριβως εμπαινε η οπισθεν :D Και η αρχιτεκτονικη του πλαισιου ηταν ιδια...φρενα, αναρτησεις, οπως τωρα τα P1 με τα focus/3, αν και τα τελευταια βεβαια εχουν πολλες περισσοτερες διαφοροποιησεις!
Ηταν οντως πολυ ελαφρυ, γυρω στα 1100 κιλα, και το τουρμπο μοτερ εβαζε φωτια στο δρομο κυριολεκτικα! Το 1995 ειχε αγορασει ενας θειος μου ενα, και ακομα θυμαμαι τις αναφορες του στις κοντρες επι της εθνικης οδου στα τοτε φαναρια της Κηφισιάς!!! :D
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
T5 lover
T2
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 14:24
Τοποθεσία: Λαμια

Re: 400 Series (1985-1996)

Δημοσίευσηαπό T5 lover » 03 Φεβ 2010, 18:49

To 460 Turbo απο 1721κ.ε. εβγαζε 122 ιππους στις 5300σαλ με μεγιστη αποδιδομενη ροπη 19,5 χιλιογραμμαρια απο τις 3300σαλ (σχετικα ψηλα, θα ειχε και λιγο lag..) και ολα αυτα σε 1066 κιλα! Με αποτελεσμα να εχει τελικη 203χλμ και τα 0-100 να ερχονται σε 9,6δλ!
Πηγη: http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=26455
VOLVO S60 2.0T MY08
Κωστας, Λαμια

Άβαταρ μέλους
SverigePower850T-5
T3
Δημοσιεύσεις: 556
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 01:41
Τοποθεσία: ΧΑΙΔΑΡΙ

Re: 400 Series (1985-1996)

Δημοσίευσηαπό SverigePower850T-5 » 06 Φεβ 2010, 22:16

Ωραιο το 460 turbo,το ειχε ενας οικογενειακος μας φιλος,και θυμαμαι οταν το ειχα πρωτοδει,ημουν σε σχετικα νεαρη ηλικια,μου ειχε κανει τρομερη εντυπωση το εργοστασιακο μπαρομετρο που ειχε στην μεση στο ταμπλω,και αργοτερα αφου μεγαλωσα,και το οδηγησα κιολας,οντως ηταν αρκετα γρηγορο και ιδιαιτερα νευρικο,για την κατηγορια του. :)
VOLVO 850 T-5 2.3
http://www.youtube.com/watch?v=cpzuhD1qdKY ΝΑ ΕΓΙΝΕ ΛΑΓΟΙ

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: 400 Series (1985-1996)

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 17 Νοέμ 2010, 15:37

"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

panos89
T3
Δημοσιεύσεις: 665
Εγγραφή: 21 Ιαν 2014, 15:32
Τοποθεσία: Ελληνικό
Επικοινωνία:

Re: 400 Series (1985-1996)

Δημοσίευσηαπό panos89 » 24 Ιαν 2014, 00:39

Αχ τι μου κάνετε τώρα! Θα μελαγχολήσω. Είχα ένα 460 GLE του 1992. Το ατμοσφαιρικό 1,7 με τα 102 άλογα. Ουσιαστικά ήταν το παλιό μας οικογενειακό αμάξι, το οποίο κράτησα εγώ, όταν πήρα το δίπλωμα. Δηλαδή, ήταν το πρώτο μου αμάξι. Σοβαρό και κλασικό εμφανισιακά - χωρίς κατά την άποψή μου να είναι συντηρητικό ή "γεροντικό", ποιοτικό, στιβαρό, ασφαλές, ευρύχωρο, άνετο στο δρόμο και - τηρουμένων των αναλογιών, σχετικά δυνατό και γρήγορο. Δυστυχώς, το Δεκέμβριο απεσύρθη, αφενός λόγω έλλειψης ανταλλακτικών, αφετέρουυ, επειδή παρήγγειλα το V40 που περιμένω στα τέλη Φεβρουαρίου.
V40 M.Y. 2014 T3 kinetic caspian blue


Επιστροφή σε “Προηγουμενα μοντελα Volvo”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες