Δεν βλεπω σχολια για το σχεδιο? Προσωπικα με ξενιζει αρκετα, αν και σιγουρα υπαρχουν αναφορες στο παρελθον. Παντως το καλο ειναι οτι τα πιο ακραια απο αυτα τα στοιχεια (οπως την μασκα) δεν θα τα δουμε σε αυτοκινητο παραγωγης ετσι κι αλλιως. Επισης ενθαρυντικο ειναι οτι η εταιρεια παραγει concept cars, και οχι σχεδον-ετοιμα-για-παραγωγη-concept, μετα απο πολυ καιρο, που σημαινει οτι εχουν παρει μπρος ξανα!!
Απο εκει και περα πιο ενδιαφερον ειναι το οτι η Volvo μπαινει και στην κατηγορια D (S/7/A8).
Go
沃尔沃, και μαλιστα με νεο πατωμα το οποιο θα μοιραζονται ολα τα μεσαια-μεγαλα Volvo το Scalable Platform Architecture (SPA)...Επομενως, πρωτον η αναβαθμισμενη P1, ΕUCD, δεν φαινεται να εχει πολλα χρονια μπροστα της, και δευτερον παμε σε 2 πλατφορμες, την SPA και μια για τα μικρα Volvo, για την οποια δεν ξερουμε ακομα τιποτα, παρολο που το πρωτο δειγμα το περιμενουμε σε 1 χρονο!
Επιπλεον η εισοδος στην μεγαλη κατηγορια σημαινει οτι δεν θα εγκαταλειφθουν τα μεγαλα μοτερ. Με τα σημερινα δεδομενα αυτο σημαινει οτι ο V8 πρεπει να δυναμωσει, ο Τ6 επισης, και τοτε υπαρχει χωρος και για
σωστα 5κυλινδρα!!...για να δουμε!