To V40 CC, ξεκινά την καριέρα του από τις 11 Φεβρουαρίου με τιμές που ξεκινούν από τα 23220ε (με απόσυρση) για την έκδοση D2 Optimum.
Αναλυτικά:
•Η προσθιοκίνητη έκδοση Τ4, των 1.596 κ.εκ. με τους 180 ίππους, με εκπομπές ρύπων CO2 129 γραμ./χλμ. Στο επίπεδο εξοπλισμού Optimum, η Τ4 έκδοση ξεκινά από τα €24.070 με απόσυρση (αρχική €25.500).
•Η έκδοση Τ5, που είναι και η μόνη τετρακίνητη, των 2.497 κ.εκ. με 254 ίππους. Διαθέτει μόνιμη τετρακίνηση και έχει προτεινόμενη τιμή λιανικής που ξεκινά από τα €35.200 (επίπεδο εξοπλισμού Optimum ).
•Η έκδοση D2 με τον turbo πετρελαιοκινητήρα 1.560 κ.εκ., με 115 ίππους και 27,5 χλγμ. Έχει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας με εκπομπές CO2 99 γρ/χλμ και μέση κατανάλωση 3,8 λίτρα/100 χλμ. Η προτεινόμενη τιμή λιανικής ξεκινάει από τα €23.220 με απόσυρση (αρχική €24.650).
•Η έκδοση D3 με τον 5-κύλινδρο turbo πετρελαιοκινητήρα 1.984 κ.εκ., με 150 ίππους, που ξεκινάει από τα €27.500 με απόσυρση (αρχική τιμή €29.800), στην έκδοση Optimum.
•η έκδοση D4 με τον 5-κύλινδρο turbo πετρελαιοκινητήρα 1.984 κ.εκ., με 177 ίππους, που ξεκινάει από τα €30.170 με απόσυρση (αρχική τιμή €33.030), στην έκδοση Kinetic.
Με τις πωλήσεις σε ελεύθερη πτώση, τον όχι ξεκάθαρο off road προσανατολισμό και την όχι και τόσο επιθετική πολιτική τιμών είμαι περίεργος να δω τι σταδιοδρομία θα κάνει...
Καλά και τα κάτι-σαν-τζιποειδή αλλά βγάλτε S40 για το λαό...
